ترفندهای جالب ویندوز XP

بالا بردن اطلاعات خود در مورد کامپیوتر...

ترفندهای جالب ویندوز XP

بالا بردن اطلاعات خود در مورد کامپیوتر...

دیگر لازم نیست دستگاه را مجددا راه اندازی RESTART کرد

 

معمولا بعد از تغییر در رجیستری و یا نصب برنامه ها و یا ایجاد مشکل، سیستم نیاز به راه اندازی مجدد دارد و این کار چون زیاد طول میکشد، اعصاب خرد کن است.

می خواهیم راهی را با هم یاد بگیریم که بدون را اندازی مجدد شاهد اعمال تغییرات در رجیستری و...باشیم:

 

۱.ابتدا اگر برنامه ای فعال است ان را ذخیره نموده و ببندید.

۲.تغییرات مورد نظر در رجیستری را اعمال کنید.

۳.از رجیستری خارج شده و کلیدهای ترکیبی Alt + Ctrl + Del را از صفحه کلید همزمان بزنید.

۴.در پنجره ظاهر شده به زبانه Processes رفته و به دنبال Explorer.EXE بگردید و با کلید بر روی ان گزینه End Process را زده و پیغام ظاهر شده را تایید کنید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ http://future.blogsky.com/

سلام. وبلاگ زیبایی دارید
اگر مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید.

پویا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

مسعود شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://future.blogsky.com

سلام.
ممنون که لینکم کردید. لینک شما در وبلاگم قرار گرفت

آرمین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://kingofdl.blogsky.com

وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد